رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت:حمایت ، رصد میدانی واحدهای تولیدی وراه اندازی واحدهای راکد اولویت جهش تولید در استان مرکزی است.
کد خبر: ۸۸۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷ 18 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، در سفر یکروزه به شهرستان تفرش ودیدار با فرماندار این شهرستان با اشاره به اولویت های سازمان صمت استان درسال جهش تولید افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال با عنوان جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، همواره باید برای تحقق شعار سال در بخش‌های مختلف تلاش کرد برهمین اساس حمایت ، رصد میدانی واحدهای تولیدی وراه اندازی واحدهای راکد اولویت های سازمان صمت دراین سال است.
وی درادامه با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی شهرستان گفت: شهرستان تفرش دارای ۲۴ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری است و در سال جدید نیز تا کنون ۲۰ جواز تاسیس با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۱۵۵ میلیارد ریال و اشتغال ۱۱۴۳ نفر صادرشده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی افزود: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ پروانه بهره برداری صادرشده که میزان سرمایه گذاری پروانه های صادره ۶۴۹ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۶۹۵نفر است که موید جهش تولید در این شهرستان می باشد.
در ادامه این سفر رییس سازمان صمت استان از واحد معدنی معین آباد ، شرکت لاوان بافت و جام جهان نما (بلر) بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار